המלצות אחרונות על הלגה רקנטי רפואה תרפויטית

Eldad Gordon

Eldad Gordon

12 בפברואר 2019

אני סובל מאקנה כבר כמה שנים. ניסיתי כבר כל כך הרבה מוצרים ושום דבר לא עזר. השתמשתי בסבון פנים ונוזל פנים מחדש במשך כמה שבועות. תוך כמה ימים כבר שמתי לב להבדל. הפנים שלי נראות הרבה יותר טוב!!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

נחמה

נחמה

28 במאי 2018

השתמשתי במסכה של הלגה (מסכת זהב) - הייתי ממש מרוצה, גם טיפל בקמטים גם החייה את העור. מומלץ בחום - ובכלל קליניקה מעולה.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

שירותים

טיפול פנים
פיגמנטציה
איפור קבוע
בניית ציפורניים
לק ג'ל
מניקור

אודות העסק

הלגה רקנטי

בעל העסק

מה מיוחד בעסק שלי

הלגה רקנטי מרכזים קוסמטיים רפואיים - קוסמטיקה פרא רפואית מתקנת לעור הפנים והגוף: טיפול בפצעי אקנה בפנים והגב, טשטוש צלקות, פיגמנטציה/כתמי שמש/כתמי הריון, טיפול בקמטים, טיפולי צלוליט/הצרת היקפים/חיטוב, הסרת שיער לצמיתות. כמו כן תוכלו למצוא מגוון טיפולי פנים לקראת אירוע, טיפולי פנים לגברים, טיפולי פנים מתקנים ומחדשים.

מלבד המכון יופי הלגה רקנטי מנהלת את האקדמיה לניהול ושיווק - במטרה להכשיר קוסמטיקאיות מוכשרות לנהל מכון יופי מצליח.

קרא עוד

מפת הגעה אל הלגה רקנטי רפואה תרפויטית

שדרות נים 2 , ראשון לציון

03-9645111

03-6103078

טלפון ומידע נוסף

עודכן לאחרונה:
14/03/2024
דרוג:
4.3 מתוך 5
כמות צפיות:
15716
כמות תגובות:
27
אזורי פעילות

ראשון לציון
סיווגים רלוונטיים

קוסמטיקאיות
חיפושים אזוריים

חוות דעת על הלגה רקנטי רפואה תרפויטית על פי הגולשים

27 חוות דעת

לא מרוצה מרוצה מעט לא רע מרוצה מאוד מרוצה

עבדתם עם הלגה רקנטי רפואה תרפויטית?

הוסיפו חוות דעת!

Eldad Gordon

Eldad Gordon

12 בפברואר 2019

אני סובל מאקנה כבר כמה שנים. ניסיתי כבר כל כך הרבה מוצרים ושום דבר לא עזר. השתמשתי בסבון פנים ונוזל פנים מחדש במשך כמה שבועות. תוך כמה ימים כבר שמתי לב להבדל. הפנים שלי נראות הרבה יותר טוב!!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

נחמה

נחמה

28 במאי 2018

השתמשתי במסכה של הלגה (מסכת זהב) - הייתי ממש מרוצה, גם טיפל בקמטים גם החייה את העור. מומלץ בחום - ובכלל קליניקה מעולה.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

דנה

דנה

14 בספטמבר 2014

שלום לכל מי שמעוניינת לפנות להלגה בעניין טיפולי צלוליט והצרת היקפים. שימו את כל החששות בצד. הורדתי בהיקפים עוד לפני סיום סדרה. העור שלי נמתח והרבה יותר יפה ! למרות שלא הבטיחו לי הורדת במשקל אך עדיין ירדתי 6 קג' בחודשיים. וזה כמובן הודות לתפריט מהמכון ושינוי באורח חיים . תודה רבה לכולכן אתן מקסימות. נשיקות וחיבוקים . דנה ס

הביקורת הזאת עזרה לכם?

ילנה

ילנה

14 בספטמבר 2014

אני לקוחה ותיקה של הלגה. אני עושה במכון טיפולי שימור הסרת שיער. התוצאות כמעט 90% . אני רוצה להודות במיוחד למטפלת שלי בהסרת שיער בעלת חן אישי ומעניקה טיפול הכי נעים שאפשר. :)

הביקורת הזאת עזרה לכם?

גאיה כהן

גאיה כהן

29 ביולי 2014

הגעתי להלגה דרך האינטרנט. המקום נראה ממש טוב והעובדות שירותיות ונעימות. הטיפולים עולים בהתאם למקצועיות שהמקום מפגין. הסכמתי ושילמתי. אולם לאחר מחשבה נוספת פניתי שוב כעבור יומיים וביקשתי לבטל העסקה. שוב, מדובר בהתחייבות גדולה כספית ופיזית. זה היה לפני 3 חודשים, וההתנהלות שלהם התהפכה לגמרי. ואני לא משתמשת בשפה גסה ולא שברתי דלתות, הם פשוט עלובים ואולי בהתחלה נראה שמעניקים שירות טוב.. אולם הם גרועים כמו כל בית עסק מפוקפק שלא רוצים להיתקל בו. לא ממליצה בכלל. עלבון. לצערי פניתי לתבוע אותם.

קרא עוד
צחי

צחי

01 ביולי 2014

ממליץ בחום על המכון. סבלתי מפצעים וצלקות על הגב וקצת בישבן. אחרי סבל של כל כך הרבה שנים ותרופות של רופאי עור סוף סוף הגעתי לפתרון וסוף סוף אני יכולה להסתובב חופשי בים וכל מקום אחר. אני מודה לכם שעזרתם לי . שווה כל שקל ! צ.כ

הביקורת הזאת עזרה לכם?

ציונה

ציונה

28 במאי 2014

עבור הלגה שמי ציונה בת 46. הגעתי אליכן בעקבות כתמי פיגמנטציה. התחלתי סדרה בת 6 מפגשים טיפול ממצק והעלמת כתמים . הטיפולים כללו מכשור עם החדרת תאי גזע ומרגע זה התחלתי לראות תוצאות וקבלתי הרבה מחמאות על המראה המרענן והקורן של פניי.סיימתי את הסדרה והתחלתי סדרה נוספת בגין שימור שילוב של תאי גזע ובי די אר אני מאד מרוצה וכייף לי כל פעם מחדש להגיע לכאן אני מקבלת את הטיפול על ידי סמדר אשר מקצועית, סבלנית , אדיבה ונחמדה !אוהבת אתכם

קרא עוד
רוית

רוית

30 באפריל 2014

שמי רויטל. אני בת 42 הגעתי למכון הלגה בגלל כהות חזקה מאוד מאוד מתחת לעיניים ושקעים. עשיתי טיפולי ליפט לעיניים ותאי גזע לעיניים. כל הזמן ראיתי שיפור במצב היום אני במצב שאני לא צריכה לשים אפילו קונסילר או כל דבר אחר שיכסה את הכתמים כי כמעט אין כלום, כשאני אומרת שאני סובלת מכהויות מתחת לעיניים אנשים אומרים שהם לא מבינים על מה אני מדברת כי כבר אין שום כהות. בחג כל המשפחה החמיאה לי והם לא יודעים שאני עוברת טיפולים. לפני שבועיים עשיתי גם הזרקה כי גם היו לי שקעים מתחת לעיניים וגם זה נפתר :) אני מאושרת ולא מאמינה שהתוצאות כל כך טובות . תודה לסמדר ולכל הצוות. רויטל

קרא עוד
נעמי

נעמי

22 בינואר 2014

שמי נעמי , סוף סוף סיימתי את הטיפול לצלקות שנוצרו לי עקב אקנה שהייתי נערה. עשיתי 6 טיפולים ושיוף ..תקשיבו העור שלי מ ה מ ם !!!! תודה הלגה ולכל הצוות 70% מכל סמני אקנה פשוט לא רואים .

הביקורת הזאת עזרה לכם?

יאיר

יאיר

10 בינואר 2014

יצאתי מאוכזב מאוד מבית העסק הזה. קיבלתי הבטחות חוזרות לגבי תוצאות של בין 70-80 אחוז ובפועל הגעתי לתוצאות של 20 אחוז, כמו-כן ישנה תופעה של המקום לעשות תיווך על המוצרים שרוצים למכור לכם ובמקום אחר אפשר למצוא את אותו המוצר בחצי מחיר, והם לא מוכנים להודות בטעויות, ובהתחלה הם יהיו הכי נחמדים שבעולם.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

בתיה רוזן

בתיה רוזן

04 בדצמבר 2013

ברצוני לשבח את מכון הלגה ובמיוחד את היועצות והקוסמטיקאיות על הכנות ועל הטיפול המסור . קוראים לי בתיה ובאתי בעקבות טיפול תאי גזע שחברתי המליצה לי. פגשתי את אחת היועצות המקסימות שבנתה לי תכנית טיפולים בהתאם לעור שלי . בהתחלה חששתי כי הטיפול יקר אך כבר בטיפול הראשון ראיתי שינוי מדהים בעור שלי!!!! היום אני אחרי טיפול חמישי ואת זריקת הבוטוקס כבר דחיתי :) אני מודה לכל הצוות על הסבלנות והחמימות ועל התוצאות הנפלאות אני ממליצה בחום!!!

קרא עוד
נטלי

נטלי

03 בדצמבר 2013

הגעתי לפני שנה לטיפול בכתמים בעקבות אקנה חמור. זו בעיה שסבלתי ממנה המון זמן ולא מצאתי לה פתרון ברפואה הקונבנציונאלית הבטיחה שעד תום הטיפולים ייעלמו 80% מהצלקות והכתמים. קניתי שני טיפולים פילינג קרם במחיר מוגזם של 4000 ש"ח. (זה כל כך הטריד אותי שלא היה אכפת לי לשלם) בסופו של דבר: הטיפולים מאד(!) כואבים וההחלמה מהם אורכת זמן. באמת חל שיפור ניכר בכתמים הקיימים אבל הם לא נעלמו לגמרי (בינינו, גם לא 70% מהם). הפילינג והקרם- מיותרים ביותר. הדבר החשוב ביותר- על מנת שהפצעים והכתמים לא יחזרו צריך לעמוד בכללי תזונה נוקשים שאני בספק אם מישהו יצליח לאורך זמן- אנשי המכירות לא טורחים לציין את זה במעמד סגירת העסקה. ההפך- לא אמרו ש"רק שלושה חודשים" אצטרך להחזיק מעמד.. בקיצור, חווייה יקרה וכואבת מידי ביחס לתוצאות.

קרא עוד
לילי כרמל

לילי כרמל

10 באוקטובר 2013

הגעתי למכון כדי לטפל באקנה בגב באמצעות שיוף עבור 5,000 ש"ח ו-6 טיפולי פנים עבור 3,000 ש"ח ורכישת קרמים מחברת PCA בשווי תמורת 3,00 ש"ח. בסיום כל הטיפול אני יכולה לסכם שאמנם מצב האקנה בגב השתפר, אך עדיין נשארו צלקות והמכון לא מוכן טפל בכך במסגרת הסכום ששולם. בנוסף, חשוב לציין שטיפול השיוף כואב מאוד ואני בטוחה שישנן שיטות נעימות יותר בשוק. כמו כן, טיפול השיוף גרם לעור המטופל להיות מחוספס. בכל סיום טיפול הנציגות של המכון ניסו להוציא ממני כסף ולשכנע אותי לרכוש עוד טיפולים לא יעילים.

קרא עוד
yael

yael

10 בספטמבר 2013

התחייבו לי לתוצאות השקעתי שם 16 אלף שח לסדרת טיפולים התחומים שונים במשך 4 וחצי חודשים שום תוצאות!!!! כל הלקוחות שדיברתי היו ממורמרות וסיפרו את אותם דברים!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

מיה

מיה

24 באוקטובר 2012

שלום לכל המעוניין, אני רוצה לספר לכם שהגעתי להלגה דרך האינטרנט ובאתי לפגישת יעוץ לגבי הפיגמנטציה בשני אזורים בפנים. ביעוץ המליצו לי על 3 קרמים שיעזרו לי להעלים את הכתמים שלי. לא האמנתי שזה יעבוד.. אבל בכל זאת הייתי מוכנה כן לנסות רכשתי אותם וכבר מהשבוע הראשון היה ניתן להבחין בהתבהרות של הכתמים ובשבוע השני הכתמים כבר החלו להעילים. לכל מי שמעוניין להסיר כתמים הטיפול מומלץ בחום. שלכן מיה

הביקורת הזאת עזרה לכם?

טען עוד חוות דעת

שאלות גולשים על הלגה רקנטי רפואה תרפויטית

מה הדירוג של הלגה רקנטי רפואה תרפויטית?

הדירוג של הלגה רקנטי רפואה תרפויטית על פי גולשי אתר טופר (T) הוא 4.3

מה חושבים על הלגה רקנטי רפואה תרפויטית הלקוחות שלו?

באתר טופר (T) תוכלו למצוא 30 ביקורות על הלגה רקנטי רפואה תרפויטית לדוגמא: מקום מס' 1 לטיפולי בפצעי אקנה. היו לי חצ'קונים שלאחר מכן הפכו לכתמים וחורים על הפנים והגב. הייתי די מיואשת עד שהגעתי להלגה לאחר כמה טיפולים והדרכה נכונה הגב שלי הפך חלק וסוף סוף יכולתי ללכת עם חולצות שחלמתי עליהן ולהראות את הקב בפומבי. הלגה היקרה תודה רבה לך ולכל הצוות המהמם שלך . אוהבת ג.נ

איפה ממוקם בית העסק של הלגה רקנטי רפואה תרפויטית?

הלגה רקנטי רפואה תרפויטית ממוקם בכתובת שדרות נים 2 ראשון לציון. ניתו להשיג אותו בטלפון 03-9645111
הצג מספר
Business Image

עסק זה אינו דורג עדיין

בקשה להתייעצות

פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר

שליחה

מלאו את הפרטים

אנחנו נשלח את פרטי הפניה המלאים למייל זה ואת רשימת העסקים שנמצאו מתאימים

קוד אימות ישלח למספר זה

*ביצירת חשבון הנך מאשר את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות וקבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טי
Category Lead Success

פנייתך התקבלה בהצלחה!

תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.

סגירה

שגיאה בשליחת הפנייה

סגירה

הלגה רקנטי רפואה תרפויטית

דדרג את בית העסק

הוסף נייד לאימות

למה אנחנו מבקשים?

אתר טופר משתמש בתגובות אמיתיות, כדי שנוכל לאשר את זהותכם, אנחנו לא שומרים את מספר הטלפון
העלאת תמונות
אישור ושליחה
אישור ושליחה
Category Lead Success
תודה! תגובתך נקלטה בהצלחה

דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי

סגירה
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
ביטול
שיחזור סיסמה
הזינו את כתובת האימייל המשוייכת לחשבונכם
Category Lead
שלחנו לך אימייל
ברגעים אלו נשלח לכתובת האימיל יש לפתוח את האימייל ולעקוב אחרי ההנחיות
בחר את האופן בו תרצה להתחבר
שלחנו לך עכשיו מסרון עם קוד האימות שלך לא קיבלת? לחץ כאן לשליחה חוזרת

לחצו להתחברות
צרו חשבון בקלות ובמהירות עם

או

שכחתי סיסמה
*יצירת חשבון מהווה אישור תנאי השימוש ו מדיניות הפרטיות וכן קבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טופר
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת