המלצות אחרונות על פילאטיס כנשימה לחיים

רחלי

רחלי

09 באוקטובר 2017

אין על הסטודיו הזה, צוות מקצועי ונהדר, ממליצה

הביקורת הזאת עזרה לכם?

שרה

שרה

11 בספטמבר 2017

המקום הכי טוב לעשות בו פילאטיס, צוות נהדר עם אנשי מקצוע ברמה גבוהה, כיף גדול

הביקורת הזאת עזרה לכם?

אודות העסק

רחלי אמרוסי חדד

בעל העסק

מה מיוחד בעסק שלי

בסטודיו מקצועי ונעים בכפר יונה מתקיימים שיעורי פילאטיס מזרן ומכשירים לקבוצות קטנות. דגש על יחס אישי לכל מתאמן- על מנת שתוכלו להגיע לדיוק מרבי וכך להגיע לתוצאות הטובות ביותר! שיעור ניסיון חינם!! השעורים מתמקדים בשיפור היציבה, חיזוק מרכז הגוף,ריצפת האגן וכן על עיצוב הגוף. שיטת הפילאטיס מותאמת לכל הרמות (גם לאלה שלא התאמנו בעבר, לנשים בהריון ולאחר לידה). אחרי 10 שיעורים תרגישי את השינוי אחרי 20 שיעורים תיראי את השינוי אחרי 30 שיעורים בלבד יהיה לך גוף חדש לגמרי אצלנו מתחטבים ומתחזקים על פי המקור!

קרא עוד

מפת הגעה אל פילאטיס כנשימה לחיים

תותחנים 14 , כפר יונה

טלפון ומידע נוסף

עודכן לאחרונה:
02/02/2024
דרוג:
5 מתוך 5
כמות צפיות:
5461
כמות תגובות:
14
אזורי פעילות

כפר יונה,נתניה
סיווגים רלוונטיים

פילאטיס

חוות דעת על פילאטיס כנשימה לחיים על פי הגולשים

14 חוות דעת

לא מרוצה מרוצה מעט לא רע מרוצה מאוד מרוצה

עבדתם עם פילאטיס כנשימה לחיים?

הוסיפו חוות דעת!

רחלי

רחלי

09 באוקטובר 2017

אין על הסטודיו הזה, צוות מקצועי ונהדר, ממליצה

הביקורת הזאת עזרה לכם?

שרה

שרה

11 בספטמבר 2017

המקום הכי טוב לעשות בו פילאטיס, צוות נהדר עם אנשי מקצוע ברמה גבוהה, כיף גדול

הביקורת הזאת עזרה לכם?

בליצבלאו פזית

בליצבלאו פזית

15 בדצמבר 2011

אני מתאמנת כבר שנה וקצת אצל רחלי ..הסטודיו נפלא, השיעורים הם הנאה שקשה לתאר במילים. הגוף מתחטב, השרירים מתחזקים היחס אישי, מדריכות ומנהלת נפלאות ואכפתיות...העצמה נשית טהורה.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

dalit

dalit

11 בדצמבר 2011

אחרי הלידה השנייה, ואחרי שנים שבהן לא עשיתי כלום לטובה הגוף שלי, קיבלתי בדואר פירסום על הסטודיו בכפר יונה, ומאז, עוד מעט שנה, שאני כמעט ולא מפספסת שיעור (ואם כן, אני משלימה אותו שבוע-שבועיים אחרי, שזו פריוויליגיה גדולה שרחלי מפרגנת לנו). המחמאות זורמות, ההרגשה עם הגוף שלי - טובה מאי פעם והכי חשוב הוא שאני עדיין הולכת לשיעור בכיף ויוצאת עם אנרגיה מחודשת (ואז בעשר בלילה מתחילה עם הכביסות :-) ). ממליצה בחום לכל האימהות המותשות באשר הן.

קרא עוד
Michal Volfin-degani

Michal Volfin-degani

11 בדצמבר 2011

כמו כולנו, הנשים, ובעיקר אחרי הלידות, אף פעם לא הייתי מרוצה מאיך שאני נראית, נרשמתי כמה וכמה פעמים לחדר כושר, שילמתי הון תועפות, אבל לא הלכתי, לא היתה לי אף פעם את המוטיבציה או האנרגיה ללכת. ביום ההולדת הראשון של בני הקטן קיבלתי בדואר פלייר מעניין ומזמין... "סטודיו פילאטיס כנשימה לחיים", חשבתי לעצמי שזה סימן מלמעלה ושאני חייבת לפחות להתקשר. כבר בשיחת טלפון הראשונה, נדלקתי, ומאז, כבר שבעה חודשים שאני לא מפספסת שיעור אחד, גשם, שמש, קור, אני הולכת לפילאטיס ונהנית מכל רגע - ותתפלאו, אפילו רואה ומרגישה את התוצאות. כל שיעור בסטודיו של רחלי מהנה ומאתגר ונותן טעם של עוד. ממליצה מכל הלב :-)

קרא עוד
יפית גולד

יפית גולד

11 בדצמבר 2011

מיום שהתחלתי להתעמל אצל רחלי היציבה השתפרה פלאים,הגוף הפך יותר מוצק,שלא לדבר על מחושים למיניהם שנעלמו,רחלי פשוט נהדרת, לא מוותרת על אף תרגיל בליווי אישי צמוד והתוצאות מגיעות.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

סיגל

סיגל

11 בדצמבר 2011

התחלתי לעשות פילאטיס אצל רחלי מהיום הראשון שפתחה את הסטודיו, וזהו. התמכרתי. רחלי, צעירה אנרגטית ובעיקר אופטימית גורמת לנו תמיד להוציא את המירב מאיתנו והכל עם המון תמיכה ומילים חמות. ככה, לאט ובטוח, הטוסיק מתרומם והגוף מתחזק ומתעצב. פשוט תענוג

הביקורת הזאת עזרה לכם?

Hedda

Hedda

09 בדצמבר 2011

ההחלטה להתחיל להתאמן אצל רחלי - 'פילאטיס כנשימה לחיים' היתה אחת ההחלטות החשובות ביותר שעשיתי בתקופה האחרונה. אחרי ארבע לידות ושנים של חוסר התמדה בפעילות גופנית מצאתי בדיוק את מה שאני צריכה ורוצה. רחלי היא פשוט נפלאה! לרחלי היכולת לעודד ולתמוך ויחד עם זה לאתגר כל אחת במקום שבו היא נמצאת. כבר אחרי תקופה קצרה הרגשתי שינויים בגוף ובהרגשה הכללית. השיעורים תמיד מעניינים ושונים אחד מהשני והתרגילים מפעילים כל שריר בגוף (גם את אלו שלא ידעתי שהם קיימים...). מומלץ בחום!!

קרא עוד
Shmuela Weidberg

Shmuela Weidberg

08 בדצמבר 2011

אני מתאמנת אצל רחלי בסטודיו מעל לשנה. התחלתי להרגיש שינויים לטובה מהתחלה שהתבטאו בחיזוק שרירים כללי וספציפי באזורים בעייתיים בגוף, בהפחתה בעייפות ובשיפור ביציבה ובתחושה הכללית. שתי המדריכות, רחלי ומעיין הן מקצועיות מאד, יש אוירה טובה ומעודדת עם התייחסות רגישה לפרטים ותשומת לב אישית. אני ממליצה בחום !

הביקורת הזאת עזרה לכם?

סיגל יצחקי

סיגל יצחקי

08 בדצמבר 2011

לפני מספר חודשים הגעתי לסטודיו בעקבות המלצת רופא המשפחה שלי. מתקופת התיכון לא עסקתי בשום פעילות גופנית ומיותר לציין שהאני מאמין שלי בעצמי כמסוגלת לעמוד בכלל במשימה גופנית כל שהיא שאף לאפס . הופתעתי לטובה ומהר מאוד גיליתי שבזכות רחלי חזרתי תוך תקופה קצרה לעיניינים (עדיין לא נדיה קומנצ'י, אבל בונה על זה....). רחלי , מקסימה, נעימה, חמה, תומכת ויותר מכל מיקצועית! ממליצה בחום, לכל אלו שמתלבטות, אל תהססו, הגיעו ונסו בעצמכם, הרווח יהיה כולו שלכם! כי במקום הנכון הפילאטיס אכן הוא כנשימה לחיים!!!!! סיגל יצחקי

קרא עוד
Ma'ayan

Ma'ayan

07 בדצמבר 2011

התחלתי להתאמן אצל רחלי לפני כמעט שנה לאחר רקורד אינסופי של ניסיונות כושלים ברישום למכוני כושר למיניהם, כאשר במרבית המקרים נטשתי לאחר חצי שנה כתוצאה משיעמום. רחלי דואגת לחדש ולגוון, להשאיר אותנו מעודכנות ברזי המקצוע ובנוסף לכל זה ניחנת ביחס אישי חם ונעים למתעמלות. הקבוצות קטנות ולמרות הפער בין כל מתעמלת ומתעלמת, רחלי מצליחה לאתגר את המתקדמות ולחזק את המתחילות בשיעור מבלי לפגוע בתלמידותיה. היתרון הגדול בשיעורי הפילאטיס אצל רחלי הם בגמישות הבלתי נגמרת ובעובדה שניתן להתחיל להתעמל ללא כל התחייבות. רק תגיעו!

קרא עוד
אמילי

אמילי

07 בדצמבר 2011

אני מתעמלת מעל לשנה אצל רחלי -פילאטיס כנשימה לחיים. השיעורים הם ברמה מאוד גבוהה. מועברים בצורה מקצועית וכיפית. הסטודיו נעים, חדש ומאובזר בכל המכשירים הנדרשים הן לפילאטיס מזרן והן לפילאטיס מכשירים. רחלי דואגת להתחדש ולחדש בכך שמעבירה תרגילי פילאטיס חדשים לצד תרגילי פליאטיס קבועים וותיקים.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

עידית לבנט

עידית לבנט

07 בדצמבר 2011

הגעתי לפני כארבעה חודשים, בטטה שמנה ומנווונת שלא יכולה להזיז רגל. הניתוח הקיסרי השלישי גמר לי על שרירי הבטן. הייתי מיואשת ונפרדתי מהם (משרירי הבטן) לשלום לעד... חברות, השינוי מדהים! כבר מהשבוע הראשון, אבל בתוך 4 חודשים אני פשוט מרגישה בנאדם חדש! גמישה, כאבי הגב נעלמו, מתקדמת לאט לאט, כל פעם מצליחה עוד תרגיל ובעזרת השם, יום יבוא וגם אני אעשה טיזר מלא!!! כן, גם אני עוד אחזור לעצמי! תודה רחלי ומעיין על השיעורים הנפלאים שלכן, על התמיכה, על העידוד וההכוונה המקצועית ועל היחס האישי. אני יוצאת מכל שיעור ושיעור בכיף גדול ומלאת אנרגיות! יישר כוח! מומלץ בחום!!! עידית לבנט לוי, כפר יונה

קרא עוד
עומר לדו

עומר לדו

07 בדצמבר 2011

אני עומר, ואני מתאמנת אצל רחלי בסטודיו. רחלי פשוט מ-ה-ממת. ממליצה בחום. אני אחרי שלוש לידות, וכמו שאומרים, גומרת את השאריות מהצלחות של הילדים... בלי שום שינוי נוסף בחיים, רזיתי שישה קילו בשלושה חודשים, שיפרתי את היציבה, הבריאות, יש לי כוח לשחק עם הילדים... עולם אחר!! רחלי, אין עלייך!! תודה! עומר

הביקורת הזאת עזרה לכם?

אין עוד חוות דעת

שאלות גולשים על פילאטיס כנשימה לחיים

מה הדירוג של פילאטיס כנשימה לחיים?

הדירוג של פילאטיס כנשימה לחיים על פי גולשי אתר טופר (T) הוא 5

מה חושבים על פילאטיס כנשימה לחיים הלקוחות שלו?

באתר טופר (T) תוכלו למצוא 14 ביקורות על פילאטיס כנשימה לחיים לדוגמא: אני עומר, ואני מתאמנת אצל רחלי בסטודיו. רחלי פשוט מ-ה-ממת. ממליצה בחום. אני אחרי שלוש לידות, וכמו שאומרים, גומרת את השאריות מהצלחות של הילדים... בלי שום שינוי נוסף בחיים, רזיתי שישה קילו בשלושה חודשים, שיפרתי את היציבה, הבריאות, יש לי כוח לשחק עם הילדים... עולם אחר!! רחלי, אין עלייך!! תודה! עומר

איפה ממוקם בית העסק של פילאטיס כנשימה לחיים?

פילאטיס כנשימה לחיים ממוקם בכתובת תותחנים 14 כפר יונה. ניתו להשיג אותו בטלפון 073-7817326
הצג מספר
Business Image

עסק זה אינו דורג עדיין

בקשה להתייעצות

פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר

שליחה

מלאו את הפרטים

אנחנו נשלח את פרטי הפניה המלאים למייל זה ואת רשימת העסקים שנמצאו מתאימים

קוד אימות ישלח למספר זה

*ביצירת חשבון הנך מאשר את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות וקבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טי
Category Lead Success

פנייתך התקבלה בהצלחה!

תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.

סגירה

שגיאה בשליחת הפנייה

סגירה

פילאטיס כנשימה לחיים

דדרג את בית העסק

הוסף נייד לאימות

למה אנחנו מבקשים?

אתר טופר משתמש בתגובות אמיתיות, כדי שנוכל לאשר את זהותכם, אנחנו לא שומרים את מספר הטלפון
העלאת תמונות
אישור ושליחה
אישור ושליחה
Category Lead Success
תודה! תגובתך נקלטה בהצלחה

דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי

סגירה
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
ביטול
שיחזור סיסמה
הזינו את כתובת האימייל המשוייכת לחשבונכם
Category Lead
שלחנו לך אימייל
ברגעים אלו נשלח לכתובת האימיל יש לפתוח את האימייל ולעקוב אחרי ההנחיות
בחר את האופן בו תרצה להתחבר
שלחנו לך עכשיו מסרון עם קוד האימות שלך לא קיבלת? לחץ כאן לשליחה חוזרת

לחצו להתחברות
צרו חשבון בקלות ובמהירות עם

או

שכחתי סיסמה
*יצירת חשבון מהווה אישור תנאי השימוש ו מדיניות הפרטיות וכן קבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טופר
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת